Burgundy

2016. február 16.

Kicsit rendezgettem a gépemen a mappákat, és most találtam rá erre a sorozatra, amelyet még januárban készítettünk. Azt hiszem, valami félig spontán - már ha gyerekkel bíróként létezik ilyen kategória - esti programra készültünk. Oké, lehet, hogy kicsit túlságosan kicsíptem magam, de megfigyeltem, hogy amióta gyerekem van, azóta egy szimpla bevásárlásból, vagy banki ügyintézésből képes vagyok óriási csinnadrattát csapni, tehát jöhet a magassarkú, smink, és még a hajammal is kezdek valamit. Erősítsetek meg kérlek, hogy ez nem csak az én gyengém, más is hasonlóképpen éli meg a kimozdulás "nagy pillanatait". És persze idővel elmúlik a lelkesedés, és a postára járás szimplán annyit jelent, hogy elmegyek a postára :).

Ami az összeállítást illeti, minden egyszerű fekete, a hangsúly úgyis a cipőn van. Hogy tetszik a végeredmény? Mindenkinek szép hetet, kitartást ebben a lehangoló időben.

velvet-11.jpg

velvet-6.jpg

velvet-8.jpg

velvet-7.jpg

velvet-10.jpg

Skirt. Zara / Velvet top: F&F / Leather jacket: H&M / Shoes: ALDO / Bag: Kurt Geiger / Necklace: F&F

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása