Over the knee boots

2015. április 08.

Sziasztok, hogy vagytok, hogy teltek az ünnepek? Én a múlt hét során végig reménykedtem abban, hogy a Nyuszi kellemes, napos, tavaszi napokkal lep meg minket, de ez sajnos elmaradt. Így kénytelen voltam én is a hétvégi szettemet a kialakult időjáráshoz szabni. A térd fölé érő csizma az őszi-téli szezon nagy visszatérője volt, és még ebben a hűvös időszakban is jó szolgálatot tesz. Egy egyszerű, bőrbetétes ruhával kombináltam, így a hangsúly a csizmán maradt. Remélem, tetszik a végeredmény!

Hi, how are you doing, how was your holiday? I was hoping during last week, that Bunny will surprise us pleasant, sunny, spring days but unfortunately it did not happen. So I had to customize my weekend outfit ot the weather. Over the knee boots was great comeback of fall-winter season, and still useful in this cool period. I added only a simple leather combined dress, so the focus remains on the boots. I hope you like the result!

trixi_blog_tavasz1-3151.jpg

mix.jpg

trixi_blog_tavasz1-3145.jpg

mix_2.jpg

trixi_blog_tavasz1-3146.jpg

trixi_blog_tavasz1-3188.jpg

Dress: Zara / Over the knee boots: Mohito / Clutch: Mohito / Ring: Rozsnyai Design / Earring: Vintage

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása