MBFWCE - Outfit 1

2015. október 14.

Hétvégén lezajlott a Mercedes Benz Fashion Week Central Europe a Várkert Bazárban. Megmondom őszintén, rettenetesen fárasztó volt ez a két nap, igyekeztem a lehető legtöbb bemutatón részt venni, de mivel Fanni még mindig nagyon hozzám van nőve, vagyis még mindig szoptatom:) állandó rohanásban voltam. Hozok majd részletes beszámolót a show-król, most viszont az egyik összeállítást mutatom meg, amelyet az első napon viseltem. Nem akartam teljesen feketében megjelenni, persze azért nem is akartam lemondani róla, így a fekete-fehér-szürke kombinációra szavaztam, a kedvenc pulcsimmal kiegészítve. Remélem, tetszik a végeredmény. Köszönöm, hogy benéztetek, szép hetet nektek!

fashionweek1-1.jpg

fashionweek1-6.jpg

crop.jpg

fashionweek1-3.jpg

fashionweek1-5.jpg

Sweater*: SheIn / Culottes: Zara / Leather jacket: H&M / Hat: Mohito / Heels: Zara / Bag: Vintage

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása