Sleeveless trench

2015. november 19.

Az elmúlt napok a tavaszt idézték így november derekán, úgyhogy lehetőségünk volt egy kicsit visszatérni a könnyedebb anyagokhoz és világosabb színekhez. Mírával ezúttal egy bézs ujjatlan kabátot választottunk, amely ebben az időszakban igazán praktikus viselet, ráadásul tavasszal és ősszel is az egyik kedvenc kabátfazonná avanzsált. Én azért szeretem különösen, mert nagyon jól lehet aláöltözni, különböző rétegekkel - ing, pulcsi, bőrdzseki - igazán ütős összeállítást komponálhatunk. A mai bejegyzés érdekessége, hogy ezt a kabátot még én is viseltem egy fotózáson tavasszal, amikor Fanni babát vártam, így most két variációt is mutatunk, hogy mivel érdemes kombinálni.

P.S. Ma még részt vehettek a nyereményjátékban, holnap pedig sorsolás!

mira-16.jpg

mira-15.jpg

mira-19.jpg

img_3642.jpg

img_3647.jpg

img_3663.jpg

Míra

Sleeveless trench: Lavish Alice / Shirt: SheIn / Leggings: Tezenis / Shoes: Zara / Hat: Pimkie / Bag: Michael Kors

Trixi

Sleeveless trench: Lavish Alice / Top: Tezenis / Denim dress: Mango / Leather pants: H&M / Heels: Zara / Bag: Carvela / Earrings: Stradivarius / Sunnies: Gianfranco Ferre

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása